Tuesday, December 30, 2008

Kegilaan OCL

Jesus disebalik OCL Zionis Laknatullah
Dalam keterujaan kita menyambut kedatangan Maal Hijrah 1430H dan keghairahan 'Salam Natal' jingle pau...jingle pau...jingle cha siew pau...lin yoong pau...tau sa pau...
Subhanallah!
Kegilaan puak Zionis juga semakin melampau-lampau dengan Operation Cast Leadnya (OCL). Nasib rakyat Palestin kini sangat sulit
apabila serangan udara oleh rejim Zionis mengakibatkan 290 terbunuh manakala 780 lagi cedera dalam tempoh 24 jam.
Kenapa keadaan sadis ini bagai disuruh-suruh? Apakah rakyat Malaysia akan sentiasa perihatin terhadap isu ini. Atau sekadar mengutuk dan menyumpah-nyumpah kegilaan ini mengikut musim tertentu?

Sanggupkah kita merelakan rutin yang sama sebagai satu kebodohan yang nyata? Kebodohan kerana merelakan kesungguhan rejim Zionis yang ingin 'memaqbulkan' impian mereka. Bedilan demi bedilan bagaikan pesta senjata. Akhirnya, meraikan korban dan kemusnahan di merata-rata hanya dengan air mata, hanya dengan usaha yang belum nyata. Bila akan nyata ya?

Jika kita menganalisis isu Palestin tanpa mengambil kira pengaruh Kristian Zionis di dalam polisi luar AS, maka analisis dijamin tidak tepat. Kejayaan kumpulan ini mengheret kaum Yahudi untuk dijadikan 'pariah' dan samseng yang dibenci oleh masyarakat dunia adalah kejayaan terbesar mereka. Mereka memerlukan golongan Yahudi untuk mendiami Palestin, kemudiannya membina negara mereka dan berakhir dengan pembinaan kuil di tapak di mana terletaknya Masjid al-Aqsa.

Mengapakah itu semua diperlukan mereka?
Hal ini semata-mata demi menjayakan impian karut mereka untuk menyambut kedatangan Jesus buat kali kedua dan membawa 'the happy milleneum'. Para pendakwah kumpulan ini seperti Jerry Farewell, Billy Graham, Pat Paterson dan lain-lain orator Kristian Avangelist telah mencanangkan perkara ini di khalayak ramai semenjak tahun 60'an lagi.

Bagi mereka, kewujudan negara Israel perlulah dikekalkan demi menyambut 'hantu' Jesus. Bagi mereka juga, sebarang ancaman terhadap kewujudan negara Israel adalah ancaman dan penghalang kepada kemunculan hantu Jesus. Oleh yang demikian, kumpulan ini menggunakan segala prasaranan dan daya demi mempertahankan negara haram Israel Laknatullah yang mereka bina bersama golongan Yahudi Zionis.
Selagi kegilaan ini tidak dihapus, selagi itu agen-agen syaitan ini akan merasa bangga di muka bumi Allah. Ideologi yang dipegang oleh iblis ini menyatakan kekuatan sahajalah yang merupakan kebenaran. Dia berbangga kononnya dia adalah kejadian yang lebih utama. Malah mengistiharkan diri mempunyai kepintaran yang tidak ada tandingannya. Maka dari itu dialah yang berhak menguasai dan memerintah kejadian-kejadian lain yang bertaraf rendah.

Saya terfikir sejenak, agaknya inilah puak 'Almufsidun fil 'ar'... bangsat dan perosak!
Marilah kita sama mendoakan agar usaha meletakkan kembali Masjid al-Aqsa dan hak nyawa-nyawa rakyat Palestin terus terbela.
Jangan kita terlalu sibuk dengan program realiti TV, ghairah mencari harta hingga ada yang mahu menongkat langgit dan sebagainya. Tetapi beri peluang dan buka ruang pemikiran kita untuk menyelamatkan pada sesuatu yang lebih bermakna. Saya menyeru supaya kita jangan tanyakan orang lain, jangan lihat kiri dan kanan, tanyakan dahulu diri kita... apakah yang aku akan buat?

1 comment:

Islam itu indah said...

Assalamualaikum kawan...
Saya turut bersimpati dengan nasib yang menimpa rakyat palestin tempohari. Dengan menggunakan alasan mereka (israel) di serang oleh puak hamas tiap hari dengan roket, mereka jadikan untuk menghalalkan membunuh rakyat palestin yang tak berdosa. Semoga peristiwa ini dapat menguggah semua pihak tentang keganasan israel jahanam pada rakyat Islam palestin.